Под ръководството на госпожа Миглена Игнатова учениците от 1.в клас продължиха работа по проекти за STEM дейности, базирани на интердисциплинарни връзки между учебните предмети в начален етап.
Децата се запознаха с историята на бобъра Кастор. Той се разхождал по брега на езерото и забелязал, че наоколо има листенца и цветя, които не бил виждал преди. Задухал силен вятър. Пред учениците се постави проблемът как са се появили непознатите листа и цветя. Те използваха найлон, хартия, алуминиево фолио, елда, нахут, кус-кус и други материали от домакинството, за да създадат шушулки и семена. Направиха си изкуствен вятър и приключението започна.
Образователните цели се разгърнаха в няколко аспекта: подобряване на социалните умения, работа в екип, изказване на мнение, търсене и решение на проблеми, творчество. Учениците добиха компетенции в природните науки, защото разбраха как влияе вятърът върху околните предмети. Разшириха знанията си по математика, свързани с измерване на разстояния и тегло. Проучваха и експериментираха с различни материали и на практика решаваха проблеми от областта на технологиите.
Учениците проявяха изследователски дух, смело споделяха предположения, работиха в екип, трупаха практически умения и знания. Обещаха да надградят дейността вкъщи заедно със своите родители.
Дейностите са по проект „Green Solutions In Our Hands For Better Nature“, №2022-2-BG01-KA210-SCH-000097761.